Колеги, не видях подобна тема и не съм много сръчен с търсачката. Искам да ви питам тука в последно време при по мокричко време се стичат капки по скълото от вътрешната страна по-средата при огледалото. Мисля че е от антената, но в това скапано време днес направо цялото стъкло се беше изпотило от горната страна сякаш не е уплътнено добре. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем или да знае решение за него?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Предното стъкло се мокри отвътре.
Collapse
X
-
И аз имах такъв проблем тая зима при много минусовите температури. Само че при мен нямаше теч, а сутринта имаше замръзнал конденз по цялата вътрешна част, голям зор докато го разтопя. Обаче не знам на какво се дължи колега, сигурно някое от уплътненията куца...Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша
Comment
-
Добре де, а какви темеператури правите е тая кола? Конденз можеш да получиш ако навън вали, а вътре е много топло. Демек отвън стъклото непрекъснато се охлажа, а отвътре духалката непрекъснато го обдухва с много топъл въздух. Предполагам си забелязал, че при това положение там където не чистят чистачките ако ще и на 300 да сложиш врътката за парното все си е леко запотено. Та точно от там започва лека полека да кондензира и да се стичат капчици ако има големи разлики в температурата. Същите тези капчици ви замръзват като паркирате колата.The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщениеКонденз можеш да получиш ако навън вали, а вътре е много топло.
Това е вярно, но трябва да се допълни.. За да се получи конденз трябва и влажността на топлия възхух да е над определено ниво. Затова най- добре не си оставяйте обдухването на рециркулация, че няма от къде да влиза сух въздух и проблемът със запотяването се задълбочаваLexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеТова е вярно, но трябва да се допълни.. За да се получи конденз трябва и влажността на топлия възхух да е над определено ниво. Затова най- добре не си оставяйте обдухването на рециркулация, че няма от къде да влиза сух въздух и проблемът със запотяването се задълбочаваAlfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша
Comment
-
Ако прецените, че е от антената - тя се сваля като се започне с плафона (2 винта), развива се една гайка под него, която крепи антената за тавана, и после се притяга още една гайка, която е в основата на антената. Сглабяне по обратния ред като се внимава с притягането... Това е по спомени, от "ремонта" насам не е текло от там...
А иначе при повечко конденз или замъгляване по предния джам си проверете филтъра за купето (отпред пред пътника). Ако не е той причината, значи ще да е радиаторчето на парното, което се сваля
AR 145 QV '97
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеа конденза мазен ли е или е чиста вода.Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщениеЧиста вода е и отначало е само в средата но постепенно се разтяга по цялата дължина на джама, което ме навежда на мисълта че не от антената. Тези дни не беше много студено пък и не обичам да е сауна в колата и не пускам да топли много и си мисля че не би трябвало да става чак такъв конденз... Незнам и аз вече... А това за циркулацията пък почти не го пипам да е пуснато...166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеА дали работи? Имам предвид дали наистина обръща, или само светва лампичката?Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
-
Има клапа, която променя потока на въздуха към вентилатора на парното. Дали да дърпа свеж въздух отвън, или да върти само този в купето.
Ползва се примерно ако караш зад някой камаз на 40 години и искаш да запазиш белите си дробове. Или пък си по тунелите на Витиня. А през лятото климатикът охлажда по-бързо първоначално, ако е включено на вътрешна циркулация.
Когато не работи, клапата застава на едно положение независимо какво си натиснал. Но щом при тебе звука се променя, явно твоята работи.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеИма клапа, която променя потока на въздуха към вентилатора на парното. Дали да дърпа свеж въздух отвън, или да върти само този в купето.
Ползва се примерно ако караш зад някой камаз на 40 години и искаш да запазиш белите си дробове. Или пък си по тунелите на Витиня. А през лятото климатикът охлажда по-бързо първоначално, ако е включено на вътрешна циркулация.
Когато не работи, клапата застава на едно положение независимо какво си натиснал. Но щом при тебе звука се променя, явно твоята работи.Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
Comment