Известие

Collapse
No announcement yet.

Предното стъкло се мокри отвътре.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предното стъкло се мокри отвътре.

    Колеги, не видях подобна тема и не съм много сръчен с търсачката. Искам да ви питам тука в последно време при по мокричко време се стичат капки по скълото от вътрешната страна по-средата при огледалото. Мисля че е от антената, но в това скапано време днес направо цялото стъкло се беше изпотило от горната страна сякаш не е уплътнено добре. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем или да знае решение за него?
    Last edited by RahzeL; d.m.y г., 23:00.
    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

  • #2
    а конденза мазен ли е или е чиста вода.
    точка

    Comment


    • #3
      И аз имах такъв проблем тая зима при много минусовите температури. Само че при мен нямаше теч, а сутринта имаше замръзнал конденз по цялата вътрешна част, голям зор докато го разтопя. Обаче не знам на какво се дължи колега, сигурно някое от уплътненията куца...
      Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

      Comment


      • #4
        Добре де, а какви темеператури правите е тая кола? Конденз можеш да получиш ако навън вали, а вътре е много топло. Демек отвън стъклото непрекъснато се охлажа, а отвътре духалката непрекъснато го обдухва с много топъл въздух. Предполагам си забелязал, че при това положение там където не чистят чистачките ако ще и на 300 да сложиш врътката за парното все си е леко запотено. Та точно от там започва лека полека да кондензира и да се стичат капчици ако има големи разлики в температурата. Същите тези капчици ви замръзват като паркирате колата.
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment


        • #5
          При мен също протича. От антената е. Мъчих го с черен силикон, ама резултата е нулев.
          146 1.3 боксер 1996г.
          156 SW 1.9 JTD 8V 2002

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
            Конденз можеш да получиш ако навън вали, а вътре е много топло.

            Това е вярно, но трябва да се допълни.. За да се получи конденз трябва и влажността на топлия възхух да е над определено ниво. Затова най- добре не си оставяйте обдухването на рециркулация, че няма от къде да влиза сух въздух и проблемът със запотяването се задълбочава
            Lexus IS200

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
              Това е вярно, но трябва да се допълни.. За да се получи конденз трябва и влажността на топлия възхух да е над определено ниво. Затова най- добре не си оставяйте обдухването на рециркулация, че няма от къде да влиза сух въздух и проблемът със запотяването се задълбочава
              Никаква рециркулация! Само в тунелите и зад тировете
              Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

              Comment


              • #8
                Ако прецените, че е от антената - тя се сваля като се започне с плафона (2 винта), развива се една гайка под него, която крепи антената за тавана, и после се притяга още една гайка, която е в основата на антената. Сглабяне по обратния ред като се внимава с притягането... Това е по спомени, от "ремонта" насам не е текло от там...
                А иначе при повечко конденз или замъгляване по предния джам си проверете филтъра за купето (отпред пред пътника). Ако не е той причината, значи ще да е радиаторчето на парното, което се сваля

                AR 145 QV '97

                Comment


                • #9
                  А също проблема може да е в клапата циркулация на въздуха, ако се е счупила.
                  145 QV ex.
                  146 Boxer TOTAL ex.
                  147 T.S. Sele top

                  Lancia Dedra 2000 16

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    а конденза мазен ли е или е чиста вода.
                    Чиста вода е и отначало е само в средата но постепенно се разтяга по цялата дължина на джама, което ме навежда на мисълта че не от антената. Тези дни не беше много студено пък и не обичам да е сауна в колата и не пускам да топли много и си мисля че не би трябвало да става чак такъв конденз... Незнам и аз вече... А това за циркулацията пък почти не го пипам да е пуснато...
                    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                      Чиста вода е и отначало е само в средата но постепенно се разтяга по цялата дължина на джама, което ме навежда на мисълта че не от антената. Тези дни не беше много студено пък и не обичам да е сауна в колата и не пускам да топли много и си мисля че не би трябвало да става чак такъв конденз... Незнам и аз вече... А това за циркулацията пък почти не го пипам да е пуснато...
                      А дали работи? Имам предвид дали наистина обръща, или само светва лампичката?
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        А дали работи? Имам предвид дали наистина обръща, или само светва лампичката?
                        Ми лампичката светва и се променя шума от парното в смисъл като че ли почва да духа малко по-слабо на същата степен. То всъщност каква функция изпълнява и при какви условия се ползва ?
                        Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                        Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                        Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                        Comment


                        • #13
                          Има клапа, която променя потока на въздуха към вентилатора на парното. Дали да дърпа свеж въздух отвън, или да върти само този в купето.
                          Ползва се примерно ако караш зад някой камаз на 40 години и искаш да запазиш белите си дробове. Или пък си по тунелите на Витиня. А през лятото климатикът охлажда по-бързо първоначално, ако е включено на вътрешна циркулация.
                          Когато не работи, клапата застава на едно положение независимо какво си натиснал. Но щом при тебе звука се променя, явно твоята работи.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                            Има клапа, която променя потока на въздуха към вентилатора на парното. Дали да дърпа свеж въздух отвън, или да върти само този в купето.
                            Ползва се примерно ако караш зад някой камаз на 40 години и искаш да запазиш белите си дробове. Или пък си по тунелите на Витиня. А през лятото климатикът охлажда по-бързо първоначално, ако е включено на вътрешна циркулация.
                            Когато не работи, клапата застава на едно положение независимо какво си натиснал. Но щом при тебе звука се променя, явно твоята работи.
                            Аха, значи като карам зад някой вагон дето чади яко цъкам и клапата се затваря и почва да върти въздоха който е в купето. Благодаря за пояснението колега !
                            Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                            Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                            Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                            Comment


                            • #15
                              Неискам да те плаша или нещо такова просто защото скоро го претърпях....не е задължително да е мазна влагата провери си все пак нивото на антифриза.....
                              Неискам съм лош прурок но за твое успокоение...
                              Alfa 145 1.4 t.s

                              Comment

                              Working...
                              X